ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Είναι από τις λίγες φορές που αδυνατώ να εκφράσω με λόγια τα συναισθήματα μου. Χαρά, λύπη, ικανοποίηση, όνειρα … παρελθόν … παρόν … μέλλον. Θέλω από τα βάθη της καρδιάς  μου να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην οικογένεια του Καστρινού – Διοικήσεις, παράγοντες, γονείς – για την πολυετή υποστήριξη στο καθημερινό μου έργο ως προπονητή της ομάδας.....





Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά μου (ποδοσφαιριστές) για την αφοσίωση και την έμπρακτη ανάδειξη του «ευ αγωνίζεσθε». Χωρίς αυτά τόσο ο σύλλογος όσο και εγώ προσωπικά δεν θα είχαμε καταφέρει τίποτα.
Η άκρως τιμητική πρόταση να αναλάβω την ομάδα των Κ20 της Δόξας Δράμας αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών μας και ανήκει αποκλειστικά στον Καστρινό που με ανέδειξε.
Σήμερα δεν νιώθω ότι αποχωρώ από τον Σύλλογο. Νιώθω ότι απλά ανεβαίνω έναν όροφο στην ίδια πολυκατοικία. Άλλωστε Δόξα Δράμας και Καστρινός είναι δυο έννοιες αλληλένδετες.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της μεγάλης μας αγάπης Γιάννη Μπύρο και τον Τεχνικό Διευθυντή της  Νίκο Ιωσηφίδη για την ευκαιρία που μου δίνουνε να υλοποιήσουμε έναν μεγάλο όραμα : να αναδείξουμε μεγάλα ταλέντα που θα επανδρώσουνε αύριο την μεγάλη μας ομάδα, όταν αυτή θα μεγαλουργεί και πάλι.

        Με εκτίμηση,
      Αθανασιάδης Χρήστος